fbpx

Φάσεις

Φάση 1: Περίγραψε την ανάγκη και τη λύση

Παρουσίασε τα αδύναμα σημεία που αντιμετωπίζει το κοινό – στόχος σου (π.χ. οι ταξιδιώτες, οι υπάλληλοι του αεροδρομίου ή ένα νέο κοινό στο οποίο θα μπορούσε να απευθυνθεί η επιχείρηση) και περιέγραψε τη λύση σου.

Πριν αρχίσεις να αναπτύσσεις τη λύση σου, θα πρέπει να επισημάνεις τα σημεία προς βελτίωση του κοινού – στόχου σου. Ανέπτυξε μια λύση εφόσον είναι πραγματικά αναγκαία. Ίσως το κοινό σου να είναι: οι ταξιδιώτες των οποίων η εμπειρία θα πρέπει να βελτιωθεί, οι υπάλληλοι της εταιρείας που πρέπει να βελτιώσουν την αποδοτικότητά τους, ή ένα νέο κοινό στο οποίο δεν απευθύνεται προς το παρόν η επιχείρηση αλλά θα μπορούσε εύκολα να προσεγγίσει.

Κατά τη διάρκεια της φάσης αυτής,  καλείσαι να υποβάλεις την αίτηση σου! Ο διαγωνισμός απευθύνεται σε ομάδες (όχι μεμονωμένα άτομα) μέχρι και 6 (έξι) ατόμων. Τα πεδία της φόρμας υποβολής αφορούν πληροφορίες για την επιχειρηματική πρόταση και για την ομάδα.

chuttersnap-348309-unsplash

Φάση 2: Γνώρισε τους ειδικούς και διαμόρφωσε (pivot) την ιδέα σου

Παρουσίασε τη λύση που προτείνεις και λάβε σημαντικά σχόλια (feedback) από ειδικούς για να βελτιώσεις την επιχειρηματική σου ιδέα έτσι ώστε να ανταποκρίνεται με το καλύτερό δυνατό τρόπο στις απαιτήσεις και τις ανάγκες του αεροδρομίου.

Η φάση αυτή περιλαμβάνει συναντήσεις ανατροφοδότησης (feedback sessions) προκειμένου να μπορείς να προσδιορίσεις την πρόταση αξίας της λύσης σου, το κόστος, τον ανταγωνισμό, το χρονοδιάγραμμα κλπ. ,

θα κληθείς να συμμετάσχεις σε μία ειδική εκδήλωση (“pivoting” workshop),όπου τα στελέχη του Διεθνή Αερολιμένα Αθηνών θα σου παρέχουν εξειδικευμένο και προσαρμοσμένο feedback. Θα σε ενθαρρύνουν και θα σε υποστηρίξουν  να προσαρμόσεις/αλλάξεις τη πρόταση αξίας σου, το επιχειρηματικό σου μοντέλο ή τις τεχνολογικές πτυχές της ιδέας σου. Στο τέλος αυτής της φάσης, θα κληθείς να παρουσιάσεις την επιχειρηματική σου ιδέα (pitch deck)

franck-v-628397-unsplash

Φάση 3: Υλοποίησε την ιδέα σου σε πραγματικό περιβάλλον

Παρουσίασε τη σκοπιμότητα της ιδέα σου και επιβεβαίωσε την πρόταση αξίας τεστάροντας την σε ένα πραγματικό περιβάλλον.

Το επόμενο σου βήμα είναι να δημιουργήσεις ένα Proof of Concept (PoC) προκειμένου να αξιολογήσεις και να επιδείξεις τη σκοπιμότητα της λύσης που προτείνεις και να επιβεβαιώσεις τις παραδοχές που έχεις κάνει για την πρόταση αξίας.

Κατά τη διάρκεια της φάσης αυτής θα να αναπτύξεις ένα PoC μέσα σε 3 – 4 μήνες. Το PoC θα αξιολογηθεί με βάση συγκεκριμένα κριτήρια από μία ειδική επιτροπή αξιολόγησης. Ο στόχος είναι να αποφασιστεί εάν το προϊόν/υπηρεσία στη τρέχουσα εκδοχή του ανταποκρίνεται στις ανάγκες της αεροδρομιακής κοινότητας, των χρηστών και των υπολοίπων ενδιαφερόμενων μερών και επομένως, εάν θα αναπτυχθεί μία  περαιτέρω συνεργασία ή όχι. Εάν αποφασιστεί να πραγματοποιηθεί περαιτέρω συνεργασία, θα πρέπει να δημιουργήσεις ένα πλάνο υλοποίσης (roadmap), το οποίο θα περιγράφει τα επόμενα βήματα και τη διαδικασία ανάπτυξης του προϊόντος/υπηρεσίας. Με αυτό το πλάνο ως οδηγό, όλα τα ενδιαφερόμενα μέρη θα αποκτήσουν την ίδια αντίληψη για την πορεία ανάπτυξης του προϊόντος/υπηρεσίας και για τον τελικό στόχο που θα είναι επικερδής και για τις δύο πλευρές (win-win).

briana-tozour-759171-unsplash

ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ

  • Κεφαλληνίας 46, 112 51
    Αθήνα, Ελλάδα
  • 2108203827
  • acein@aueb.gr

The Digital Gate

Airport Innovation Challenge

© 2019 The Digital Gate. All Rights Reserved. Powered by ACEin.

APPLY NOW

Ο Διαγωνσιμός Είναι σε Εξέλιξη ……………….. Μείνετε συντονισμένοι